انقلاب اسلامی

وبلاگ رهروان راه امام

انقلاب اسلامی

وبلاگ رهروان راه امام


برنامه ها و فعالیت های صورت گرفته به مناسبت بزرگداشت دهه فجر
مدیر دفتر ریاست و روابط عمومی دانشکده، برنامه ها و فعالیت های صورت گرفته به مناسبت بزرگداشت دهه فجر و جشن های سی و هفتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را تشریح کرد.

به گزارش روابط عمومی دانشکده علمی کاربردی پست و مخابرات، مهندس احمدی، مدیر دفتر ریاست و روابط عمومی دانشکده، با بیان اینکه شروع نیم سال دوم سال تحصیلی 94- 95 با سالگرد گرامیداشت پیروزی انقلاب اسلامی مصادف شده است، بر برگزاری باشکوه و با نشاط این جشن ها در محیط علمی- دانشجویی دانشکده تاکید نمود و اظهار داشت : برنامه های متعددی برای ایام دهه فجر پیش بینی شده و علاوه بر اقدامات عمومی صورت گرفته با برگزاری نمایشگاه ها و طرح ریزی مسابقات مختلف، زمینه لازم برای مشارکت اساتید، دانشجویان و کارکنان دانشکده و ایجاد روحیه نشاط و همدلی فراهم شده است.


احمدی با اشاره به اینکه در حوزه برگزاری نمایشگاه از فضای بازسازی شده سالن اصلی دانشکده استفاده شده و در سه بخش «نمایشگاه عکس انقلاب»، «نمایشگاه آثار هنری و نگارگری» همکاران دانشکده و «نمایشگاه و فروشگاه کتاب و محصولات فرهنگی» فضای جذاب و صمیمانه ای طراحی شده، بر مشارکت همکاران در طراحی و اجرای نمایشگاه تاکید کرد و ادامه داد : خوشبختانه در چند روز ابتدایی برگزاری نمایشگاه های استقبال خوب و پر شوری از این مجموعه به عمل آمده است.

مدیر دفتر ریاست و روابط عمومی دانشکده بخش جذاب برنامه های طراحی شده را مجموعه مسابقات دهه فجر با عنوان «تبسم تاریخ» خواند که در دو حوزه «دیوار نوشته و عکس انقلاب» و «کتابخوانی و روخوانی کتاب» برگزار می شود. وی با اشاره به اینکه مسابقات دیوار نویسی در دو بخش مشتمل بر نوشتن شعار، شعر یا طرح گرافیتی روی بنرهای نصب در دانشکده و نیز انتشار عکس، طرح و ... در گروه تلگرامی که با نام «تبسم تاریخ» برای این منظور ایجاد شده برگزار می شود، این مسابقه را فرصتی برای علاقمندان به هنر دیوار نویسی و فرهنگ انقلابی برای بازطراحی فضای انقلاب و بیان احساسات و عرضه هنر و خلاقیت های اساتید، دانشجویان و همکاران ارزشمند دانشکده خواند.

احمدی درخصوص مسابقات «روخوانی کتاب» و «کتابخوانی» نیز با اشاره به فضای دانشگاهی و ضرورت ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی اظهار نمود: در طراحی این مسابقات توجه به ایجاد بستری جذاب، هیجانی و مفرح و توجه به عناصر بصری و زیبایی شناختی و همچنین توسعه روحیه مشارکت و توجه همگانی خواند که در بخش «روخوانی کتاب» به صورت حضوری و با ارزیابی هیات داوران برگزار می شود و در بخش «کتابخوانی» آزمون مربوطه بصورت الکترونیکی و در وبسایت دانشکده اجرا می شود.

وی همچنین با تاکید بر اینکه جوایز ارزشمندی برای این مسابقات تدارک دیده شده، درخصوص زمان برگزاری مسابقات گفت : با توجه به اینکه شروع رسمی کلاس های نیم سال دوم دانشکده از 17 بهمن ماه می باشد، به منظور ایجاد فرصت مناسب برای حضور حداکثری دانشجویان، مسابقات نیز از 17 بهمن آغار و تا دو هفته ادامه خواهد یافت و علاوه بر اساتید، دانشجویان و کارکنان، فارغ التحصیلان دانشکده و علاقمندان به حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات نیز می توانند در مسابقه تلگرامی دیوار نویسی و مسابقه کتابخوانی شرکت نمایند.

  • احسان سعادتی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی